Dodací a platební podmínky

Způsob dopravy

Doplňky jsou zasílány službou PPL, pokud si zákazník nepřeje jiný způsob dopravy.

Nábytek je dovážen na místo určení, pokud si zákazník nepřeje jiný způsob dodání. Cena za odvoz nábytku bude kalkulována dle jednotlivých objednávek po domluvě se zákazníkem. Při nákupu nábytku nad 50.000 Kč je rozvoz po Praze zajištěn zdarma na náklady prodávajícího.

Zaslání a doprava zboží do zahraničí:

Zasíláme zboží také po celé Evropě. Na požádání vám rádi sdělíme cenu dopravy vámi vybraného zboží z našeho obchodu do dané destinace.

Způsob platby

Česká republika

  • Platba v hotovosti na prodejně při osobním převzetí
  • Platba převodem na účet prodávajícího č.ú.  254350510 / 0300 - ČSOB
  • Platba kartou online

Slovenská republika

  • Platba kartou online
  • Pro zákazníky ze Slovenské republiky je též možná platba bankovním převodem:

ČSOB  IBAN CZ90 0300 0000 0002 5435 0510  BIC (SWIFT) CEKOCZPP
Variabilní symbol odpovídá číslu vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

Poštovné PPL - do 10 Kg

Česká republika:
Poštovné PPL platba předem 150 Kč
 
Slovenská republika:
Poštovné PPL platba předem 290 Kč

Poštovné Česká pošta - do 10 Kg

Česká republika:
Poštovné ,,Balík na poštu" platba předem 150 Kč
Poštovné obálka A4 49 Kč (není možná dobírka)

Poštovné nad 10 Kg - individuální kalkulace

 

Dodací podmínky

Nábytek

Zboží, které se bude u dodavatelů teprve objednávat, je třeba zaplatit předem na základě zálohové faktury ve výši 100 %. Platbu je nutno poukázat na náš účet číslo ČSOB 254350510 / 0300, jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky.

Nábytek je dovážen na místo určení, pokud si zákazník nepřeje jiný způsob dodání. Cena za odvoz nábytku bude kalkulována dle jednotlivých objednávek po domluvě se zákazníkem. Při nákupu nábytku nad 50.000 Kč je rozvoz po Praze zajištěn zdarma na náklady prodávajícího.

Doplňky

Standardně zasíláme doplňky službou PPL, podmínkou je včasné obdržení platby v případě platby na účet. V případě, že si zákazník přeje jiný způsob dopravy, platbu na fakturu či vyzvednutí v obchodě, rádi mu vyhovíme.

Zrcadla a lustry

Vzhledem k charakteru těchto výrobků jsme raději, když si zákazníci vyzvednou zboží v obchodě. Pokud to není možné, kontaktujte nás prosím na emailové adrese: info@dekado.cz, abychom vám sdělili cenu dopravy. Vzhledem k tomu, že PPL a Česká pošta neposkytují záruku na přepravu výrobků ze skla, nemůžeme garantovat převoz skleněných výrobků.

Převzetí zboží od dopravce

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.